Reklamacje i zwroty

Zwrot zamówienia możliwy jest do 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W tym terminie prosimy o poinformowanie nas mailowo na adres sklep@roccy.store.pl , iż zamówienie będzie zwracane.

Przesyłkę zwrotną proszę nadać na dane 

Natalia Rocka 

ul.Mleczarska 13 h/1 
05-500 Nowa Iwiczna 


Przesyłkę zwrotną można nadać dowolnym przewoźnikiem. Po wysłaniu przesyłki zwrotnej bardzo prosimy o informację, że zwrot został wysłany wraz z informacją o przewoźniku i numerem śledzenia przesyłki. (Oraz numeru konta na który mamy zwrócić pieniądze w przypadku kupna produktu za pomocą przelewu tradycyjnego). Koszt zwrotu ponosi kupujący, chyba że produkt będzie niezgodny z opisem w tym przypadku koszty zwrotu ponosi sprzedający.

Zwrot należności zostanie dokonany za pośrednictwem takiej samej metody, na to samo konto, którego Konsument użył do dokonania płatności. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, prosimy o podanie numeru konta na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy.